Shipping, returns and liability policies
Shipping Policy
We offer packaging services to any location within Mexican territory through the RedPack company or FedEx and within Canadian territory through Canada Post. The cost of shipping will depend on the weight of the package, shipping method (standard or express), and the postal code to which it is sent.
All orders are ready to ship within 1 to 2 business days after the purchase is made and the payment is approved. After the purchase is made, the customer will obtain an order confirmation number and the tracking number once the shipment has been delivered to the carrier.
Due to causes beyond our control, the delivery of the package may be delayed, we can help locate the package but we are not responsible for these delays.
Exchange and Returns Policy
Because all of our products are for personal hygiene, we do not offer returns or exchanges of merchandise under any circumstances after the product has been delivered. All sales are final.
If for any reason the product received is not the same as the one that appears on your proof of purchase or suffered some damage in the shipment, please send us an email to info@teethtab.mx or to teethtabcanada@gmail.com immediately with your confirmation order, full name, and photo of the damaged product.
Política para las subscripciones
Sólo podrán disfrutar de los beneficios de una suscripción los artículos marcados como elegibles y vendidos por TEETHTAB www.teethtab.mx. Los productos ofrecidos por cualquier otro tercero, no serán elegibles salvo que se indique lo contrario. La selección de productos Suscríbete y ahorra puede cambiar esporádicamente.
Los pedidos están sujetos a la Política de Envío.
Una vez suscrito a envíos periódicos de productos, recibirás pedidos automáticamente con la frecuencia de entrega que hayas elegido sin que se requiera ninguna otra acción por tu parte. Algunos detalles de la suscripción y del producto (incluyendo el precio, el descuento y la disponibilidad), podrán verse modificados ocasionalmente. Cada pedido estará sujeto a los detalles de la Suscripción y del producto aplicables en ese momento.
Te enviaremos un mensaje de confirmación del pedido antes de cada envío, incluyendo los detalles del pedido y las instrucciones para cancelar o modificar tu pedido (“Confirmación de Pedido”). También te enviaremos un correo electrónico a la dirección asociada a tu cuenta o un mensaje en el Servicio de mensajería en “Mi cuenta”, confirmando que te hemos enviado el producto.
Si algún producto de Suscríbete y ahorra no estuviera disponible para el día de su entrega programada, te notificaremos el retraso e intentaremos proceder a la ejecución del pedido de acuerdo a lo descrito en la sección garantía de entregas de la presente.
Para más información sobre Precios, pagos y renovación, Cancelación o modificación de suscripciones , consulta nuestros Términos y Condiciones.
Disclaimer of Liability
Although we use natural ingredients, each person has different sensitivities in the oral mucosa and can react to a component of the formula at any given time.
If you have any sensitivity or allergy to any of the ingredients, you should not consume or use these products. Please read the ingredient list before use. If you have any symptoms such as: tooth sensitivity, redness or bleeding gums, you should immediately discontinue the use and consult your dentist. Consult with your dentist if you require any special treatment for your type of denture.
We are not responsible if such a reaction occurs as a result of the use of our products by any consumer.